Söndag -.-

Japp då är det söndags igen då......  Gick upp aldelles för tidigt idag. Spelade ju matck med 96-orna mot Sävehof idag. Förlorade ganska stort.. Sen var det att dra sig upp till Trollhättan för att fira gammelfasters 75-års dag! Vi åt sjukt god julbufeé :) Har nog aldrig ätit så mycket i hela mitt liv.... men ah,gott va det! Imon är det simprov med klassen i Åby då....  Igår kväll hade vi besök, jätte mysigt! Sen på kvällen när jag och min lillasyster sitter och ser på film så blev det lite flum...
J: Du ser ut som en kille! HAHAHAHAHAHAHAH!
S: Aww,tack detsamma!
J: Men jag är ju hälften kille.
S: Huh?
J: Ja,det är du med!
S: Aha?
J: Ja,båda har ju huvuden,ögon,mage,näsa,mun osv...
S: Ooooookeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.
Haha,go är du!
Älskar dej fina lillasyster. Jag skulle göra allt för dej,säg bara till. ♥
Jeg elsker dig meget min smukke lillesoster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0