Lunchrast

Sitter brevid söta Kajsa nu! Vi har precis ätit,eftersom vi har så sjukt sen lunch på onsdagar -.- Idag var det fisksoppa... Men tur att det fanns mackor! Det roliga är att hon också sitter och bloggar nu,så tycker ni ska kolla hennes blogg. Kajsiii :)
Tänkte även börja med det här:

Dag 01 - En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig.

Dag 02 - Fem sanningar om mig

Dag 03 - Mina drömmar

Dag 04 - Beskrivning av HELA dagen

Dag 05 - Det här är jag beroende av

Dag 06 - I min handväska

Dag 07 - Någon som inspirerar mig

Dag 08 - Låtar jag kan lyssna på om & om igen

Dag 09 - Det här får mig att må bättre

Dag 10 - Mina tankar om skolan

Dag 11 - Min kärlek

Dag 12 - Mina rädslor

Dag 13 - Det här hade jag på mig idag

Dag 14 - Det här åt jag idag

Dag 15 - Min bästa vän.

Börjar ikväll!

Sen har jag inte en aning om varför det blev rosa här nu...men det f¨r faktiskt vara så nu!

Hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0